Veel gestelde vragen

Wat wil je weten over Retrobabyshop.nl?

Kan ik ook een bestelling afhalen in Amsterdam?
Afhalen is mogelijk, je kunt dit aangeven bij je bestelling. Ons adres is Burg. Mulstraat 10, 1109 AP AMSTERDAM.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Aan onze Nederlandse klanten vragen we een bijdrage van 3,95 euro voor de verzendkosten; ongeacht de zending. Als je voor meer dan 40 euro bij ons bestelt, dan is verzending zelfs gratis. Voor onze Belgische en Duitse klanten liggen de verzendkosten iets hoger: 10,95 als je tot 40 euro bij ons besteedt en 8,95 als je meer dan 40 euro besteedt. Dit heeft te maken met de bijzonder hoge tarieven voor het versturen van pakketten naar het buitenland.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
NL: De meeste producten worden verstuurd via DHL, dit duurt iets langer van via PostNL of via My Parcel, maar zo kunnen we wel onze verzendkosten laag houden. Meestal duurt het 2 tot 4 werkdagen (DHL beschouwt overigens de maandag niet als werkdag) voor je je bestelling in huis hebt. Heb je een product besteld, dat in een envelop past (zoals kleine babyspulletjes), dan versturen wij via PostNL, meestal heb je het dan de volgende dag in huis.
BE/DE: De meeste producten worden verstuurd via PostNL, de zwaardere pakketten via andere partijen zoals DPD. De verzending zal waarschijnlijk enkele dagen in beslag nemen. Houd daar rekening mee met bijvoorbeeld cadeaus bestellen.

Levertijden? Op onze eigen babykleding(Retrobabshop) is een levertijd van ongeveer 2 weken. Soms zijn bepaalde stuks op voorraad, dit staat dan aangegeven bij het artikel. Houd hier rekening mee met bestellen! Op het behang bij ons in de webshop is ook vaak een levertijd, ongeveer 7 tot 10 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling ook op mijn werk of een ander adres laten bezorgen?
Ja hoor, dat is mogelijk. Vul dan bij je bestelling je werkadres of ander adres als 'afleveradres' in, het pakketje komt dan naar dit adres toe.

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
Ja dat kan. Als je een account hebt aangemaakt op onze website, kun je zien wat er gebeurt met je bestelling. Of stuur ons even een mail.

Ik probeer iets te bestellen, maar krijg een foutmelding. Wat nu?
Het kan voorkomen dat we van het product dat je probeert te bestellen maar weinig voorraad hebben. Aangezien we onze collectie vrij exclusief willen houden en dus niet honderden stuks van hetzelfde artikel inkopen, hebben we soms maar 1, 2 of 3 stuks op voorraad. Als je dan 4 stuks wilt bestellen, dan krijg je een foutmelding. Loop je hier tegenaan, stuur ons een e-mail, dan proberen we dat natuurlijk voor je op te lossen! We kunnen je dan meteen vertellen of het artikel in het gewenste aantal te verkrijgen is.

Hoe kan ik betalen bij Retrobabyshop.nl?
Je kunt via iDeal, overboeking, Mister Cash en via Paypal betalen. Via iDeal betaal je direct bij je bank, de overboeking doe je met de bank, Mister Cash is speciaal voor onze Belgische klanten, Sofort en Giropay voor onze Duitse klanten en via Paypal kun je met een creditcard betalen en met Klarna achteraf betalen, het rekeningnummer van Retro Baby Shop kun je vinden op onze info-pagina. Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

Een persoonlijke boodschap of bericht toevoegen?
Wij kunnen als je dit wilt, alles wat je bestelt op een ander adres laten bezorgen. Je kunt dan een persoonlijke boodschap of bericht bij je bestelling doen. Je kunt dit invullen bij de bestelling bij de adresgegevens. Wij zorgen dan voor een mooie kaart bij je bestelling. Ideaal om een cadeautje namens een bedrijf te versturen.

Waarom is Retrobabyshop.nl niet aangesloten bij een keurmerk?
Een webwinkel-keurmerk kost geld! En aangezien wij klein beginnen en onze prijzen laag willen houden, zullen wij (nog) niet aangesloten zijn bij een webwinkel-keurmerk. Ook zijn wij van mening dat een keurmerk dus een schijnzekerheid is; iedere webwinkel die bereid is een bedrag te betalen, krijgt dus een keurmerk. Er wordt niet gekeken naar service, betrouwbaarheid e.d. Wij proberen er door onze goede services alles aan te doen om een betrouwbare partij te zijn voor onze klanten.

Ik woon in België, kan ik ook iets bestellen en laten bezorgen?
Ja dat kan! Je kunt vanuit België bestellen, de verzendkosten zijn € 10,95 als je tot 40 euro bij ons besteedt en 8,95 als je meer dan 40 euro bij ons besteedt, dit krijg je dan ook te zien.

Ik woon in Duitsland, kan ik ook iets bestellen en laten bezorgen?
Ja, ook dat is mogelijk! Je kunt vanuit Duitsland bestellen, de verzendkosten zijn € 10,95 als je tot 40 euro bij ons besteedt en € 8,95 als je meer dan 40 euro bij ons besteedt, dit krijg je dan ook te zien.

Waar kan ik Retrobabyshop.nl bezoeken?
Je bent welkom bij ons aan de Burg. Mulstraat 10, 1109 AP  AMSTERDAM. Bel even van tevoren voor het maken van een afspraak!
Tel. 06-13819272. Ook voor vragen over Retrobabyshop.nl kun je hier terecht.

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan een e-mail op info@retrobabyshop.nl. Wij beantwoorden je vraag zo snel mogelijk!

Retro Baby Shop - Burgemeester Mulstraat 10 - 1109 AP Amsterdam - tel. 06-13819272 - e-mail: info@retrobabyshop.nl - KvK-nummer 55632815 - BTW identificatienummer: NL001347017B77 -©2024 Retro Baby Shop. Alle rechten voorbehouden.